Hoeveel kost een fotograaf?

Ik heb voor een portfolio 5 professionele foto’s nodig alleen dit mogen geen selfies zijn. Er word mij aangeraden om de foto’s te laten maken door een fotograaf alleen zie ik op het internet niet hele concrete bedragen voor 5 foto’s want ik wil er niet te veel voor betalen.

3 jaar geleden
1.1K
paulus811
3 jaar geleden
Het is logisch dat je niet heel concrete bedragen ziet. De kosten zitten voornamelijk in de afstand, jouw wensen (formaat? wil je ook de bestanden? etc). Ik heb vorige week 8 pasfoto's laten maken voor 12 euro, reken op 20-25 euro voor een groter formaat in een studio bij de fotograaf zelf, zonder al te veel toeters en bellen.

Antwoorden (1)

Reken op een totaalbedrag van minimaal 120 tot maximaal 250 euro.
Het kan zijn dat de (ervaren) fotograaf werkt volgens een uurtarief: dat is minimaal 70 en maximaal 80 euro.
Link: https://offertebank.nl/kosten-fotograaf