wie is er verantwoordelijk voor de diensten in een hotel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke diensten?

Antwoorden (3)

De hoteleigenaar als meeste, daarna kunnen de manager(s), leidinggevende, teamleiders en ook het personeel zelfs verantwoordelijk zijn voor bepaalde diensten.
Maar de hoteleigenaar en/of manager(s) zijn het meest verantwoordelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aangevuld op het eerdere antwoord, zijn er soms bedrijfjes die een ruimte in een hotel huren, zoals masseurs etc. Die zijn dan zelf verantwoordelijk voor die specifieke diensten. Het is dus afhankelijk van welke diensten je bedoeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er vanuit gaande dat jouw positie de consument is, hangt het er vanaf met wie je een overeenkomst voor de dienst bent aangegaan. Omdat alle diensten (vaak) centraal te bestellen zijn bij bv de receptie is dit een overeenkomst met het hotel (ook al huurt deze een extern bedrijf in).