wat kost een ventvergunning?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.2K
Reddie
7 jaar geleden
Vraag het bij de gemeente.
Bij elke gemeente is dat anders.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Of festival....

Antwoorden (1)

Wilt u op straat (zonder vaste standplaats) of aan de deur verkopen of diensten aanbieden? Dan hebt u in sommige gemeenten een ventvergunning nodig. In andere gemeenten hoeft u alleen een melding te doen. De voorwaarden voor de ventvergunning of de melding kunnen per gemeente verschillen. Ook de aanvraagtermijn, kosten en geldigheidsduur van de ventvergunning verschillen per gemeente.

Voorbeelden: in Amsterdam kost een vergunning voor een jaar € 25,- en in Utrecht € 117,-.
SimonV