Hoe vraag ik een VAR verlengingsbrief aan?

Mijn opdrachtgever wil dat ik voor 2016 een VAR verlengingsbrief van de belastingdienst overleg. Ik heb deze brief echter nooit ontvangen en zie op de site van de belastingdienst ook geen mogelijkheid om deze op / aan te vragen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Deze hoef je niet aan te vragen
VAR voor 2014 en 2015 langer geldig

Vanwege de komende nieuwe wet- en regelgeving geldt het volgende: Blijft u hetzelfde werk doen onder dezelfde omstandigheden en voorwaarden? Dan mag u uw VAR voor 2014 of 2015 ook in 2016 blijven gebruiken. U hoeft in dat geval dus geen nieuwe VAR voor 2016 aan te vragen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De VAR is/wordt vervangen door overeenkomst geen werkgeversgedrag. Dat komt door de ZZP-ers bij post.nl
In de link kun je het formulier downloaden en invullen waar van toepassing.
Het gele gedeelte mag je niet veranderen anders is het niet geldig.