Wie kent er een goede drukker? Ik heb echt hele slechte ervaringen met Vistaprint.

Via Vistaprint, dat zag ik overal, heb ik een visitekaartje besteld. Gratis zoals ze zelf zeggen. Maar er komt echt vanalles bij kijken. Heel irritant! Zelfs het uploaden van mijn logo kost €5,- en dan heb ik het nog niet eens over de transport kosten. Toen ik het uiteindelijk ontvangen had vind ik het maar een slap kaartje. Niet echt een visitekaart om trots op te zijn. Iemand een betere oplossing? Ik wil zo snel mogelijk nieuwe kaartjes bestellen waar ik wel trots op kan zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (8)

Gratis is alleen de lucht die je inademd!

Hentenaar in Wijk bij Duurstede is een uitstekend bedrijf met nette prijzen, en fantastische kwaliteit.

www.hmpp.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
inademt... (sukkel)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou gewoon een drukkerij in de buurt zoeken. dan maar iets meer betalen. Dit kan bij de meeste drukkers ook gewoon online en je krijgt altijd netjes een proefdruk per mail toegezonden. wij doen het al jaren zo zonder enige problemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ge even in de buurt rond kijken wat er aan kopieshop achtige bedrijven er zijn. Of zelf heb ik erg goede ervaringen met Postmasters. Is weliswaar niet de goedkoopste met 1000 visitekaartjes voor 71 euro. Maar wel full collor en tweezijdig bedrukt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.specialistindrukwerk.nl. Het is natuurlijk verkeerd om over jezelf te zeggen maar ik heb ook echt een hekel aan zo'n manier van de markt te benaderen. Er gaat heel veel tijd zitten in het 'beloven' dat er echt geen extra kosten berekend worden. Iedereen denkt dat er nog wel veel meer bij komt aan transport kosten of registratie kosten of upload kosten ofzo. Daar heb ik een hekel aan en zullen wij dan ook zeker niet gaan doen. Transparantie is veel beter.

Ik kan je verzekeren: voor € 29,- heb je 500 hele mooie visitekaartjes (uiteraard afhankelijk van je eigen ontwerp). Daar komt alleen nog 19% btw bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed zoeken. Er zijn altijd wel drukkers die goedkoper zijn dan de rest. Je zou ook drukwerkdeal.nl eens kunnen proberen.

Daar heb ik goede ervaringen mee voor folders. Kaartjes heb ik er echter nooit besteld...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vistaprint heeft volgens mij iedereen wel slechte ervaringen mee.

http://www.drukkerijgianotten.nl/
is de beste van NL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij hebben ook kaartjes van vista print gehad ik vond ze wel redelijk,
maar wil je echt goede kwaliteit dan zal je toch iets meer moeten betalen,
kijk gewoon eens bij een drukker bij je in de buurt dan kan je zien wat je bestelt
14 jaar geleden
Ik vind het wel erg goedkoop hoor, klagen en zeuren over kwaliteit als je iets (bijna) gratis krijgt. Ga eerst eens goed bij jezelf na wat je precies wilt en hoeveel tijd en geld je dat waard is. Als je daarover meer wilt weten, laat je dan eens goed informeren. Het internet biedt daarvoor de faciliteiten of stap eens op je fiets en loop eens bij een drukker binnen.
Er komt vanalles bij kijken, tsja, bij drukkers is nu eenmaal veel mogelijk en ze kunnen niet ruiken hoe jij het precies had gedacht.
Als je genoeg moed en energie hebt verzameld, onderneem dan eens wat.