Je maakt toch geen factuur in Word? Hoe doe je dat dan met optellen etc? Dat is vragen om fouten. Zoek er een in Excel is mijn idee/. Hier wat voorbeeldsjablonen die je kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt zeker rekenen in Word. Je kunt zelfs een deel van de cellen uit Excel in Word plakken (statisch of dynamisch).
Ik sluit mij hier volledig bij aan. In Excell kun je verbinding maken met Microsoft Office Online en daar kun je sjablonen downloaden voor versies vanaf Excell 97. Word is bedoeld voor teksten en niet voor cijfertjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een factuur kan je heel goed maken in Word. Tenslotte is een factuur een document met adresgegevens, teksten, aanhef en het bedrag.

Je kunt in Word ook rekenen door tabellen of cellen (Excel) in te voegen. In Word 2007 gaat dat heel makkelijk, in andere versies kon dat ook.

Sjablonen voor Office (Word) kan je downloaden op onderstaande links. De eerste naar de hoofdpagina van Office en de tweede specifiek over factuursjablonen, zowel in Excel als in Word.

Toegevoegd na 1 minuut:
NB. Ik beweer dus niet dat het béter is in Word. Je kan immers ook de factuur in Excel maken. Er staat een mooi sjabloon op de onderste link.