Wie kan mij helpen aan goede en eenvoudige order-administratie-software voor een grafisch bedrijf?

Ik wil graag offertes, orders en facturen op de juiste manier administreren. Wie kent er eenvoudige software voor de mac?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Exact is een goedprogramma. Maar je moet nog steeds wel verstand van boekhouden hebben en de inrichting goed doen
ronron1212
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ga maar even kijken op de site van de Volskrant bij de afdeling gratis studieboeken. Daar vind je wel wat.
Succes !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook kun je eens kijken op deze site:

http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/boekhouding/

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry, ik las je niet goed. Het is voor een MAC zoals je zegt. Deze site is enkel voor WIN.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf gebruik ik Exact of KING , die werken makkelijk en zijn zeer duidelijk en snel om op te pakken

(Ik beveel King aan omdat deze betrouwbaarder is en makkelijker)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf gebruik e-boekhouden van skillsource. Dit is online met een mogelijkheid om rapportages/ en data ook offline te bewerken met een downloadbare module. Evenals ingebouwde btw aangifte.

Ik betaal iets van 28 a 29 / mnd en heb daar ook een facturatiemodule voor. In een woord een geweldig programma met alle eenvoud maar toe zeer doeltreffend.

En...! backuppen van mijn administratie wordt voor mij gedaan

http://www.skillsource.nl

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.e-boekhouden.nl