waar kan ik vinden hoevel % kosten je bovenop een product moet doen wat jij hebt ingekocht bij de groothandel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Om het daarna door te verkopen en er zelf winst op te maken kun je zelf een percentage nemen wat jou realistisch lijkt. Zo'n 20% bovenop de inkoopprijs is niet gek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik neem aan dat je het hebt over de BTW. Dit is afhankelijk van de producten die je koopt. Meestal staat er op de bon een 0 (=6%) of een 1 (=21%)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
naast de BTW moet je weten wat je totale bedrijfskosten zijn. Afhankelijk van de hoeveelheid producten die je verkoopt moet je dan je opslag percentage zelf berekenen. Uiteindelijk moet jou bedrijf (lees; de kosten) zichzelf terug verdienen uit je omzet. Daarnaast is het product zelf ook belangrijk, als het uniek is kan je er meer voor vragen dan wanneer het op iedere hoek van de straat te koop is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het maakt veel verschil in welke branche je zit.
in de horeca is het 6% in de bouw 19% en in de zorg 12,5%
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Waar heb jij het over govert1988?