Wat is een goede bedrijfsnaam voor een Handelsonderneming?

In computeraccesoires, outdoormateriaal en Gadgets?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (12)

Leuke vraag Zjorz de 2 e

Hebbes! leek me wel grappig

Compusjo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
GadgeVenture Company
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
CompOGad ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
goeie!
Buitenspel(l)en
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hadjehetmaar, Comdoorgets, Comoutgets, Comout.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Com and Gad it
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beste namen zijn meestal namen met een verhaal erachter. Bedenk wat je visie en missie is, of welke naam een afspiegeling zou zijn van jou als eigenaar of van de diensten die je aanbiedt. Zo heb je ook iets interessants te vertellen als iemand vraagt naar de totstandkoming van de naam ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom stel je deze vraag op het internet bij GV?

Ik ben ook ondernemer en stel dat ik in dezelfde branche actief ben. Het kost weliswaar een hoop geld. Maar als ik alle namen die hier genoemd worden laat registreren bij de KvK dan kan jij er werkelijk helemaal niets meer mee...

Wel riskant wat je hier doet...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat moet je echt zelf doen. A; korte naam verstaanbaar door iedereen (doe de test) B; dekt de lading C. gemakkelijk te onthouden en op te schrijven D; check of hij niet bestaat
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Go Go Gadgets Go

Iets verkort: 4G.com [deze bestaat wel al maar staat helemaal op wit] of 4G.nl [Volgens mij kan je daar nog wat mee]

En als je deze nou kiest, krijg ik dan 1% van je winst

[WINST, dus niet van je verlies ik zag je al gelijk denken..]
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zelf vindt dat je je bedrijfsnaam niet door een ander kunt laten bedenken.
Als eigen ondernemer moet je je eigen bedrijf uitdragen en niet de naam die iemand anders bedacht heeft. Een leuke en goede naam is er een die pakkend is maar ook een beetje de lading van je onderneming dekt.
Met een goede naam laat je aan de buitenwereld zzien waar je voor staat.
Mijn ervaring is dat je een niet te moeilijke naam moet kiezen of een die op verschillende manieren uitgesproken kan worden.
Ook de tijd van snelnamen (zoals xs4all) is echt voorbij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb expres de antwoorden niet gelezen dus er is een kans dat ik niet de eerste ben met een bepaalde naam.

Ten eerste wil ik opmerken dat ik vind dat je we erg veel diverse producten gaat aanbieden. Ik mis een 'common' factor. Dit maakt het volgens mij niet makkelijk om dit te vermarkten. Dus wellicht toch iets meer focus aanbrengen? Een GPS ontvanger is het enige product wat in alledrie jouw productgroepen valt.

HitechHypes

EloHypes

EloHiking

Gadgeterie

BQ-rius

Mmmmm...... de oogst valt een beetje tegen. Wellicht heb je er tocg wat aan.