waar kan ik gratis een vca cursus downloaden ?

ik moet voor een bepaalde opdracht vca gecertificeerd zijn, weet er misschien iemand een vca cursus online te staan ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt daar een pasje voor nodig dus een officieel examen kan je niet effe via internet doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zal je niet zo vinden vca is geen grapje en moet je b-vca of vol-vca hebben ook een wereld van verschil en als jij een eigen bedrijf hebt/bent moet het bedrijf vca gecertificeerd zijn maak dan je borst maar nat want dat is echt lastig