Mag je reclameposters op je ruit plakken?

Ik wil reclame maken voor mijn eigen bedrijfje. Mag ik zomaar posters voor het raam in mijn eigen huis hangen? Ik heb namelijk gehoord dat dit niet zomaar mag ivm aanzicht. En hoe zit dat met je eigen auto?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (2)

Aan het ophangen van posters voor het raam aan de binnenzijde is niet verboden.

Per gemeentelijke verordening kan er wel belasting geheven worden over elke vierkante meter die benut wordt voor het maken van reclame.

Voor de auto gelden geen regels, enkel dien je er voor te zorgen dat je naar alle zijdes voldoende uitzicht blijft houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jammer genoeg mag dat niet..

het komt erop neer dat het wel mag als je je auto alleen maar gebruikt om te rijden en geen doelstelling hebt van ik wil reclame maken, je mag je auto dan ook niet zo langs de weg parkeren om dus reclame te maken, weer hetzelfde als je het per ongeluk doet zonder dat je reclame wilt maken dan mag het wel