Kun je korting krijgen op postzegels als je er voor je bedrijf bijvoorbeeld 500 nodig hebt?

Bij veel producten is het zo dat je korting krijgt als je er grote aantallen van inkoopt. Geldt dit ook voor postzegels?

Op http://www.postnl.nl/zakelijk kun je een rol van 200 zegels kopen, maar dan betaal je gewoon de normale postzegelprijs.

Is het niet mogelijk korting te krijgen bij het inkopen van grote aantallen postzegels?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Als je een partij van 500 stuks aan biedt als partijenpost kan het soms wel voordeliger zijn. Kijk eens op de site van postnl/zakelijk.
Bronnen:
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, postzegels hebben een vaste prijs. Maar als je veel post verstuurt, is het wel voordeliger om met een frankeermachine te werken.
12 jaar geleden
Om post goedkoper te versturen hoef je niet bij postnl te zijn, er zijn meerdere postbezorgers, en het loont zeker in een rond te kijken, Sandd wil bv nog wel eens ver onder de prijs gaan zitten, zeker als je het gesorteerd aanbied, is het bedoelt voor 1 stad zou je bij de stadspost kunnen kijken of sociale werkplaatsen bezorgen ook vaak post. Dit is bv buik ons in de buurt de feluagroep. Dus richt je pijlen op meerdere spelers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten een frankeermachine kan je je ook aanmelden voor een "port betaald"- contract. Je kan info aanvragen wat de mogelijkheden zijn,
12 jaar geleden
Ik geloof dat je je dan kan aanmelden bij een postbedrijf dat je een bepaald batch post aanlevert. Ervaring is dat postnl zowel lijkt te werken met contracten van een levering van x per x en per levering. Je kan bij postnl vragen om rode postboxen waar gefrankeerde post in kan en daar een prijs over afspreken. Je moet daarbij niet denken dat je veel lager kan dan de postzegelprijs, dan moet je eerder denken aan een paar cent korting op een batch van 500.
Het loont enorm om te kijken welke postbezorger goedkoper is maar houd rekening met het bezorgingpercentage wat je eventueel inboet. Kijk ook een naar de lokale sociale werkplaats of die post bezorgd.
12 jaar geleden
Jahoor, hier zijn ze goedkoper: http://www.postzegelsmetkorting.nl/index.php of het echt helemaal handig is weet ik niet en het nadeel is dat als de postzegelprijs omhoog gaat (maar dat is net gebeurd) je weer bij moet plakken maar je kunt in ieder geval post versturen met korting.