Ik moet een uren overzicht hebben in excel, wie kan me helpen?

Er is op het net een heleboel op te halen, maar dat is dan net weer iets waar ik niet mee overweg kan, of niet wat ik nodig heb.
Ik moet hebben datum, gezin a uren gezinB uren, en daar de totaal uren van die dag, en dit voor een hele maand en dan het totaal van die maand naar een jaaroverzicht. Hoop dat de uitleg een beetje duidelijk is.

Wie kan me helpen? of een link doorgeven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb een voorbeeldje gemaakt maar ik ben niet zeker dat dit uw bedoeling is.
De formule staat naast de cellen.
Als u mij uw emailadres laat weten kan ik u die file opsturen want dat kunnen we hier ,jammer genoeg, nog niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
M'n complimenten en een + voor de moeite die je hebt gedaan. Wel vrees ik dat mooievrouw soms ook een gezin C bezoekt en misschien wel een D en E ook. Dat past dan niet in het modelletje.