Een entrepreneur wordt je door anderen genoemd. Een ondernemer kan je zelf zijn. Met 1 bedrijf ben je niet zozeer een entrepreneur. Met veel verschillende soorten bedrijven ben je dat eerder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de ene is een nederlander. De ander een fransoos. Of een Nederlander die 'chique' probeert te doen.

De twee woorden betekenen in dagelijks gebruik hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niets, het is een synoniem. ondernemer is nederlands, entrepreneur is frans of engels.