Rijden directeuren van autofabrikanten in hun eigen automerk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat mag ik niet hopen voor de directeur van renault.... srry voor alle renault rijders, t is niet persoonlijk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha geldt het zelfde voor fiat rijders :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Porsche is van de holding porsche SE waar ook 51% van de volkswagen groep toebehoort
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Porche is toch duits? en fiat italiano? ik mag niet hopen dat porche ooit een motor van fiat plaats in de auto ;-)

Het beste antwoord

Sommige wel sommige niet. Dat kan om vele redenen het geval zijn. Een dikke directeur past wellicht niet in een mini cooper. Een Directeur van MAN vrachtwagens heeft geen personenwagens van dat merk. Terwijl Mercedes dat wel heeft. Over het algemeen zullen ze zeker in hun eigen merk rijden. Maar willen zichzelf ook wel eens verwennen.
12 jaar geleden
Frimu2
12 jaar geleden
Klopt het zijn maar voorbeelden. Lotus dan, is een hele krappe sportwagen

Andere antwoorden (1)

Dat hoeft niet, het ligt aan de directeur zelf. Volgens mij zijn die mensen rijk, en dus rijden ze vast in zo'n nieuwe auto. (Dat is ook maar een vooroordeel..)