Op welke manieren kan je het beste reclame maken bij bedrijven zodat de bedrijven jou`n product aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor product is het? Dan kunnen we wellicht een gerichter antwoord geven.

Het beste antwoord

Het beste is zo goed mogelijk de behoefte van het bedrijf te kennen en daar op in te spelen.
Maak een marketing plan.
Maak een verkoopplan
Maak een communicatie plan hoe je de boodschap naar dit bedrijf het beste kan overbrengen.
Probeer zoveel mogelijk persoonlijk contact te maken met beslissers om de voordelen van jouw product aan te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hangt nogal af van het product dat je verkoopt en het soort bedrijven waar je het aan probeert te verkopen.

Zakelijke klanten willen producten met elkaar kunnen vergelijken dus maak duidelijk wat de pluspunten van jou product zijn.

Je kan advertenties en/of artikelen plaatsen in vakbladen die de door jou beoogde klanten lezen.

Het is altijd goed om referenties te hebben, de mening van anderen is mede bepalend voor het succes van een product.