Hoe krijg je een importvergunning en hoeveel kost het?

Ik heb een eigen webshop en wil binnenkort diverse producten uit China importeren. Het betreft vuurwerk gerelateerde artikelen en ik ben van plan om deze via een (gedeelde) container binnen te halen. Nu hoor ik dus dat ik een importvergunning nodig moet hebben. Ik heb geen idee hoeveel dit kost & wat ik allemaal moet doen om er 1 te kunnen krijgen. Hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Het gaat hier om een vergunning artikel 23 die je aanvraagt bij de belastingdienst. Ik verwacht dat hier geen kosten aan verbonden zijn, wel een aantal voorwaarden.