Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik dit nog ruilen bij de v en d ? ( uitleg )

Ik heb vandaag 3 bhs gekocht, er was een actie, 2 + 1 gratis, ik heb er twee van de v&d zelf gekocht en een van soho ny. Nu zitten er achteraf twee toch niet zo goed, daar heb ik de bonnetjes nog aan gelaten, een ervan zit wel goed. Mijn vraag is dus, kan ik morgen terug, ondanks die actie, om toch nog doe twee bh's te ruilen voor een andere maat? op de bon staat ruilen of retour binnen 30 dagen, maar geldt dit ook binnen deze actie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij V&D geldt dit vaak ook nog wel voor actieproducten is mijn ervaring. Ik zou er alleen niet te lang mee wachten en meteen terug gaan. Dus niet die 30 dagen afwachten.

Waarschijnlijk kan je nog wel iets regelen waarbij je twee andere artikelen meeneemt die binnen de actie vallen. En anders krijg je mischien na herberekening nog geld terug.

Omdat elke winkel zijn eigen richtlijnen heeft en hier wel of niet moeilijk over kan doen zal je zelf even terug moeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Som's antwoord wordt bevestigd door het 'ruilen en retourneren' van V&D: daar vind ik ook niets terug over acties. Gedragen artikelen mogen echter niet geretourneerd worden, dus verspreek jezelf niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe kan je bij V&D alles gewoon ruilen, ook artikelen van een actie. Maar je begrijpt natuurlijk zelf wel, dat je een kledingstuk (in dit geval zelfs een BH) niet pas na weken terug kunt brengen. Ik zou zeker morgen teruggaan en probeer ze dan te ruilen tegen een andere maat. Pas ze in ieder geval even aan in de winkel, want anders zit je straks weer met het zelfde probleem. Ondergoed valt normaal gesproken buiten de ruiloptie, maar omdat de kaartjes er nog aan zitten gaat het misschien toch nog lukken. Succes ;-)

Toegevoegd na 2 dagen:
En, ben je al teruggeweest bij V&D? Wij zijn allemaal benieuwd hoe het gegaan is ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding