is de Kamer Van Koophandel ingeschreven bij de Kamer Van Koophandel?

aangezien de KVK ook en bedrijf is zou het eigenlijk ook ingeschreven moeten zijn toch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
erg leuke vraag :)

Het beste antwoord

De KvK is zelf inderdaad ook ingeschreven als bedrijf,
kijk maar..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank :-)
ronron1212
12 jaar geleden
O volgens mij staat erbij mij antwoord een gehele onderbouwing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor u antwoord en de moeite! :)

Andere antwoorden (3)

De Kamer van Koophandel en bij voorbeeld ook het het UWV zijn geen bedrijven.
Een notaris is ook geen bedrijf. Een arts ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
sinds een paar jaar zijn die dus ingeschreven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat er om of ze een bedrijf zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
artsen, notarissen en andere voorheen vrije beroepen zijn sinds ongeveer 2 jaar verplicht zich in te schrijven en vallen inmiddels zeker onder het kopje bedrijf.
ronron1212
12 jaar geleden
Maakt niet uit hajete er is in inschrijvingsverplichting.
overheidsinstanties lijken altijd buiten de boot te vallen. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke organisatie is ingeschreven zoals gemeentes, notarissen artsen enz zijn allemaal geregistreerd.

eenmanszaken (336 kb);maatschappen (345 kb);publiekrechtelijke rechtspersonen (300 kb) zoals ministeries, gemeenten en andere overheidsorganisaties;kerkgenootschappen (275 kb);verenigingen van eigenaars (362 kb) (vve´s);vestigingen van verenigingen en stichtingen (275 kb).

Toegevoegd na 9 minuten:
Ook ziekenhuizen en universiteiten staan ingeschreven.

Toegevoegd na 11 minuten:
Hier nog een beter overzicht
Inschrijven onderneming of rechtspersonen
1: Eenmanszaak (336 kb)2: Vennootschap onder firma of commanditaire vennootschap (390 kb)2a: Maatschap (345 kb)3: Besloten of naamloze vennootschap (406 kb)7: Besloten of naamloze vennootschap i.o. (360 kb)4: Coöperatie of onderlinge waarborgmaatschappij (358 kb)5: Stichting, vereniging of vve (362 kb)6: Buitenlandse rechtspersoon of vennootschap (402 kb)8: Onderneming van een rechtspersoon (322 kb)20: Europees Economisch Samenwerkingsverband (354 kb)23: Europese Naamloze Vennootschap (SE) (395 kb)24: Europese coöperatieve vennootschap (SCE) (392 kb)25: Publiekrechtelijke rechtspersoon (300 kb)27: Kerkelijke organisatie (275 kb)28: Overige privaatrechtelijke rechtspersoon (323 kb)

http://www.kvk.nl/over-de-kvk/uw-inschrijving-bij-de-kamer-van-koophandel/inschrijven-bij-de-kamer-van-koophandel/formulieren-handelsregister/?refererAliasStat=formulieren
ronron1212