Mag ik een product verloten onder een groep mensen die zich aanmelden dmv hun email adres achter te laten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zo lang er van uw kant geen winst gemaakt wordt op deze actie dan bent u daar volgens mij gewoon vrij en is het een persoonlijk kansspel.
De mensen die wat winnen zouden over dat gewonnen product belasting moeten betalen maar als het een klein dingetje is dan gaat de belastingdienst echt niet moeilijk doen. Mocht je ze een nieuwe auto willen geven dan zou ik de belastingdienst wel even bellen ;)

Saludos,

Laurens