Waarom worden de meeste snackbars overgenomen door chinezen?

Bij mij in de buurt in ieder geval wel. Op zich geen probleem maar ik vind meestal de pindasaus die hun maken niet zo lekker..

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

omdat ze denken dat t big business is.
vaak zijn ze er binnen een jaar ook weer weg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

'de pindasaus die zij maken' moet het zijn.

In ieder geval is dit voor hen een makkelijk gebied waar je niet erg veel professionele kennis voor nodig hebt. Zodoende denken zij geld te kunnen verdienen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het ging om waarom ze 'onze' snackbars overnamen. Het runnen van de snackbar is een gemakkelijk gebied dat niet erg veel kennis vereist
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zij ipv hun zoals in de vraag gesteld is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geeft niet schat ;-)
Chinezen hebben heel veel (zwart) geld en zien dit als een goede investering/bron van inkomsten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Chinezen willen alles overnemen. Pak maar eens een voorwerp in de buurt van je computer vast en kijk maar eens of er NIET MADE IN CHINA opstaat. ZE GAAN DE ECONOMIE EN ALLE MACHT OVERNEMEN LET MAAR OP
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ze zo ondernemend zijn. Ze starten op met bijna niets. Lef, werkkracht en ondernemingsvelmogen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou gek worden als je altijd maar rijst moet eten, zo ontsnappen ze aan de rijst en gaan ze frites en nasiball... eeuh , bamischijven en nasiballen zijn toch chinees!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat ze er een markt voor zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat ze er een markt voor zien.