Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik oefenen om zo snel mogelijk gehusselde cijfers op volgorde te zetten?

Ik wil graag een assesment onderdeel op de pc of via een app oefenen om bijvoorbeeld gehusselde cijfers 11 tot 99 op volgorde te zetten.

Het is belangrijk hoe snel ik de cijfers kan vinden onder tijdsdruk

7 maanden geleden
in: Cursussen
erotisi
7 maanden geleden
Ben wel benieuwd voor wat voor werk dat dat belangrijk is om te kunnen?
MarcusB
7 maanden geleden
Trambestuurder en of treinmachinist. Tbv concentratie en nauwkeurigheid

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dat kan je oefenen op een website als deze: https://www.mathsisfun.com/games/arrange.html

Je kan je niveau kiezen, van niveau 3 tot niveau 10.

De tijd waarin je de oefening afrondt, het aantal bewegingen dat je hiervoor nodig hebt en je snelheid worden bijgehouden.
(Lees meer...)
7 maanden geleden
MarcusB
7 maanden geleden
Hoi Antoni. Wat een goeie, maar dit is niet helemaal wat ik bedoel. Ik zal proberen een meer duidelijke omschrijving te geven. Het aantal getallen wat je liet zien was goed. Het raster met getallen komt overeen, maar in deze test hebben alle cijfers verschillende kleuren. Totaal zijn er ongeveer 6 kleuren.
Je begint bij 11 en eindigt met 69.
Een speciaal toeten bord met 6 of 7 gekleurde knoppen moet je indrukken op basis van de volgorde van de cijfers die je ziet en de kleur die daarbij hoort. Ze testen je concentratie en nauwkeurigheid op tijdsdruk
Antoni
7 maanden geleden
@MarcusB, dank voor je reactie en je compliment! Je omschrijving van wat je zoekt is heel specifiek! Ik vermoed dat je daarom het beste bij de organisatie waarvoor je wil oefenen kan informeren of er zo'n app bestaat. Ik ga ervan uit dat het een werkgever is. Oefenen voor zo'n assessment is meestal wel toegestaan, is mijn ervaring, dus je zou deze werkgever jouw vraag kunnen stellen.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing