Waar werkt Dirk Scheringa nu?

Wat is er na het hele schandaal met Dirk Scheringa gebeurd. Zit hij nou echt thuis op een houtje te bijten of heeft hij alweer een nieuwe functie met 6 cijfers waar hij de banen en geld van vele medelanders op het spel zet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij verzorgt hij lezingen, dus je kunt hem boeken.

Het beste antwoord

Dirk Scheringa is bezig met het opzetten van een nieuwe bank.

Toegevoegd na 31 seconden:
http://www.nrc.nl/economie/DSB/article2529500.ece/Scheringa_denkt_over_oprichting_nieuwe_bank

Toegevoegd na 1 minuut:
"Dirk Scheringa gaat weer bankieren. De voormalig DSB-topman is gevraagd om een nieuwe internetbank op te zetten. Hiermee wil hij de aanval openen op het huidige bankenstelsel in Nederland, meldt de Telegraaf."

http://www.rtl.nl/%28/financien/rtlz/nieuws/%29/components/financien/rtlz/2010/weken_2010/35/0904_1000_scheringa_terug_in_bankenwereld.xml
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Hij ontkent dat zelf met klem.

Andere antwoorden (2)

Die man hoeft nooit meer te werken en dat doet hij dus ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dirk werkt voor zichzelf. Hij verkoopt lezingen aan een ieder die daarin is geinteresseerd....