Hoe kan ik het beste werk vinden in een andere provincie?

Ik wil namelijk verhuizen naar een andere provincie, als ik een leuke baan heb gevonden. Welke stappen kan ik daarvoor ondernemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Even met Google intikken; vacatures per provincie en dan kom je heel veel sites tegen.

Toegevoegd na 21 minuten:
Nog een leuke site gevonden.

http://www.verhuizenkunjezelf.nl/

Toegevoegd na 22 minuten:
En nog één, zo moet het lukken.

http://www.hypohome.nl/checklist-verhuizen.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Eerst dus een baan zoeken, dan iets huren. Dat gaat makkelijk want je bent dan economisch gebonden. In het begin zal je nog moeten reizen of een caravan kopen. Groningen, Friesland en Zeeland zijn heel makkelijk, om naartoe te verhuizen. Daarna iets kopen als die baan je bevalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit ook overwogen en bedacht dat ik dan sollicitatiebrieven stuur op vacatures in die provincie en vervolgens een maand in een vakantiewoning ga wonen als je aangenomen bent. Stel dat het niets wordt of tegenvalt, dan heb je nog de woning die je nu hebt en kun je makkelijk terug.
paulus811