Wat is de totale hoeveelheid ontslagen in de wereld mbt de kredietcrisis?

Ik vraag het toch wat nou het totaal aantal ontslagen is, de hoeveelheid mensen die hun baan verliezen. Bedrijven houden een grote schoonmaak binnen hun organisatie om kosten te besparen.

NB: Yahoo! schrapt al sowieso 15 duizend banen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat dat er niet zoveel zijn, maar wel HEEL veel banen geloosd worden onder het mom van...
Nu is er een algemeen aanvaardbare reden om snel en makkelijk van werknemers af te komen...

Het zal wel honderdenduizenden zijn, maar alles heeft zijn weerslag op de wereld, soms in mindere en soms in meerdere mate...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Bedrijven misbruiken kredietcrisis om ontslagen door te voeren" http://www.managersonline.nl/nieuws/7731/bedrijven-misbruiken-kredietcrisis-om-ontslagen-door-te-voeren.html

Andere antwoorden (1)

Frankrijk ongeveer 420.000 de laatste 8 maanden . duitsland rond de 300.000 (alleen al 100.000 interims) Als je extrapoleert naar europa kom je zonder probleem op 2 à 3 miljoen mensen voor europa.Het moet dus idd gigantisch zijn het totale cijfer.