Wat is dit voor soort bedrijf? www.succesvol.com

Je ziet wel eens vaker dat soort advertenties met allemaal succesverhalen erbij. Geen inhoudelijke info. Wat is dit eigenlijk en kun je hier echt goed aan het werk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Kwakzalvers!

Toegevoegd na 6 minuten:
Heb eigenlijk ook geen idee wat ze verkopen/aanbieden, los van het feit dat ze je vanuit "thuis" willen laten werken.
Maar de manier waarop het gepresenteerd is, de manier waarop het overkomt staat bij mij gelijk aan "kwakzalvers".
Laat mooie geldbedragen zien en leuke verhaaltjes van mensen die je niet eens kent, en die zo cliché zijn.
Waarschijnlijk moet je gewoon schoonheidsproducten verkopen of bepaalde etenswaren met een "super plant"erin verwerkt. . zoals aloë vera.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zeggen dat ze je kunnen helpen om een eigen bedrijf vanuit huis op te starten.
Ze beloven gouden bergen, maar trap er inderdaad niet in.
Je moet vaak veel betalen voor een nietszeggende "bijeenkomst" of voor materialen.

Zeker als een "bedrijf" zo vaag blijft over wat ze doen zou ik er ver weg van blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zijn vaak piramide-constructies waarbij jij eerst een bepaald bedrag moet betalen, en dan 'vanuit huis' nieuwe mensen moet werven die in deze verkooptruuk trappen. B.v. een bijeenkomst bezoeken of advertenties plaatsen op internet.

Vervolgens word je 'slapend rijk' omdat deze mensen ook weer nieuwe mensen gaan werven die in de truuk trappen waarvoor jij dan weer geld krijgt.

Niet doen dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een van de uitspraken in het succesverhaal gegoogled en kwam op het volgende:
"Geert onderzoeker en gezondheidspsycholoog" is mijn uitgangspunt en brengt mij naar een site:
www.earnextranow.com/shop/...be/succesverhalen1.htm
en wat wil het geval, we komen uit op een site van Herbalife. Hier zijn vele succesverhalen over en dit is een manier om inkomsten te genereren.
Mijn mening is, als je beschikt over de kwaliteiten om met het verkopen van dit product veel omzet kunt draaien dat je dat met elk product kunt.
Ook een leuk punt is dat we Alexander, de arts, het eerste succesverhaal tegen komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus Alexander kom je ook op de andere site tegen? ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en met een beetje doorzoeken blijkt Geert een psycholoog te zijn met een website in belgie.
De verdiensten zitten in het piramide spel.
Probeer zoveel mogelijk mensen onder jou te krijgen, van deze mensen krijg je een percentage van hun verdiensten.
Internet is natuurlijk een mooie manier om veel mensen te bereiken, vooral als je de mensen laat denken dat je eenvoudig veel geld kunt verdienen. Waarschijnlijk is dat dus deze mensen gelukt.