Wie weet waar ik informatie kan vinden over ICT C sharp programmeur vacatures.

Belangrijk is dat het geschikt is voor iemand die autisme heeft.Dat het bedrijf ermee om kan gaan. Omgeving Hilversum en provincie Utrecht

Toegevoegd na 20 minuten:
Jobcoach is al het geval maar diegene zit al een aantal maanden thuis.
Belangrijk geen Werving en selectiebureau's!
Slechte ervaringen mee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zoek een jobcoach, die zoeken vaak de juiste vacatures.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens MonsterBoard.nl zijn er 768 vacatures die iets te maken hebben met de door jou opgegeven vacature.
Kijk maar eens rond op deze pagina:
http://jobsearch.monsterboard.nl/Search.aspx?q=ict%20sharp%20programmeur&cy=nl&lid=184&re=130#q=ict%20sharp%20programmeur&cy=nl&where=utrecht&rad=5&rad_units=km&re=95&pg=1&dv=1