Hoezo beet Mike Tyson in Holyfields oor?

Zie: http://www.youtube.com/watch?v=WGd5hkHgqbo

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met z'n tanden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ja, Waar anders mee :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aha, zag nu pas dat je vroeg hoezo en niet hoe! Sorry!

Het beste antwoord

Frustratie, honger en een zeer aantrekkelijk uitziend oor.. ja dan zou ik ook geen weerstand kunnen bieden :P

Tyson had beweerd dat ongeoorloofde kopstoten van Holyfield hem het boksen onmogelijk hadden gemaakt. Hij vroeg de scheidsrechter om hulp toen Holyfield in de tweede ronde met diens hoofd een oude wond boven het rechteroog had open gestoten, maar die gaf te kennen dat het een onfortuinlijke botsing was geweest. Dit veroorzaakte een onbedwingbare woede bij Tyson waarop hij een stuk van zijn rechteroor afbeet. Overigens heeft hij net voor het einde van de derde ronde ook nog in Holyfields linkeroor gebeten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het is geen lieve jongen. Hij heeft ook 6 jaar voor verkrachting gezeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en hij woonde vroeger in de etnische wijken toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedoel je daarmee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Etnische wijken, de wijken rond de downtown van een stad.
omdat ie niet spoort, misschien een paar klapjes teveel op zun hoofd gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij had nog niet gegeten :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij beet uit frustatie, omdat hij merkte dat hij de wedstrijd niet zou winnen.
Antoni
14 jaar geleden
Bij sledehonden is het zo dat een musher een hond die ongehoorzaam is in het oor beet.
Misschien dat Mike Tyson het ook probeerde met ongehoorzame hond Holyfield!