Hoeveel verdien je ongeveer per uur als krantenbezorger in de ochtend als 19-jarige? En is dit wit of zwart?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je verdient ongeveer € 9,- per uur wit.
De wijkjes zijn zo gemaakt dat je het in een uurtje kunt lopen. Dit omdat ook 15-jarigen het mogen doen en die kunnen pas om 6 uur beginnen (wettelijk) maar moeten wel voor 7 uur de krant bezorgd hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

150 euro ongeveer, ligt ook aan hoeveel adressen, en of je de bonus krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je loon is afhankelijk van het aantal abonnees, de grootte van je wijk en de krant waarvoor je werkt. Wel verdient een krantenbezorger over het algemeen behoorlijk boven het minimum uurloon, als je de het maandloon omrekent naar het aantal uren dat je gewerkt hebt. Je ontvangt bijvoorbeeld ook een (kleine) fietsvergoeding

Toegevoegd na 48 seconden:
en een nieuwjaarsbonus.