Met welke beroep/studie op HBO niveau kan ik ook werken/werk vinden in het buitenland (Europa of Azië)?

Behalve toerisme.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

International business and languages is hier een goed voorbeeld van. Ontzettend brede studie waarbij internationaal zakendoen een enorme rol speelt en waarbij je ook drie vreemde talen leert (Engels, Duits/Frans/Spaans). Bij deze studie is het ook verplicht om een half jaar in het buitenland te studeren (waarbij Azië ook een mogelijkheid is) en daarnaast ook één van de twee stages in het buitenland verplicht is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met zo'n beetje iedere studie die in me op komt, zeker in europa, maar is wel handig als je de taal spreekt van het land waar je gaat werken