Mag je tattoos hebben als apothekersassistent?

Ik wil graag een tattoo van een bloem op mijn pols maar ik wil later waarschijnlijk gaan werken als apothekersassistent, mag dit?

Picture for question
een jaar geleden
1.6K
tinus1969
een jaar geleden
Ik vermoed van wel; iig had de tandarts assistente bij mijn laatste bezoek een zeer zichtbare tattoo op vrijwel haar hele onderarm.

Antwoorden (1)

Daar wordt in de voorwaarden niets over vermeld, dus is het geen eis. Om apothekersassistent te kunnen worden is het vooral belangrijk dat jij:
- in teamverband kunt werken
- een pietje-precies bent
- je goed kunt concentreren
- goed kunt rekenen
- stressbestendig bent
- goed met mensen om kunt gaan
- het interessant vindt om meer te weten over de werking van medicijnen en
- graag mensen adviseert over medicijngebruik.
Amadea
een jaar geleden