Tja dat recht heeft iemand. Wellicht heb je haar niet goed uitgelegd waarom ze niet meer kan meerijden. Wellicht dat ze voor zichzelf heeft besloten dat ze flink baalt van jou. Als jullie verder wel goed kunnen samenwerken, zou ik haar maar gewoon laten voor wat het is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je collega voelt zich misschien aan de kant gezet en kan denken dat je haar niet in je auto wil hebben. Maar dat is alleen maar speculeren. Ik zou gewoon eerlijk zijn. Dan heeft ze er hopelijk meer begrip voor en ziet zij in wat ze evt. fout heeft gedaan. Als je collega je mening nog steeds niet kan respecteren is het haar of zijn probleem. Jij bent dan in ieder geval eerlijk geweest. Er over praten is echt de beste optie! Suc6 hopelijk kunnen jullie het samen oplossen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe heb je het gebracht. Heb je op maandagmorgen gezegd sorry ik kan je niet meer naar huisbrengen vanavond of heb je het een paar dagen geleden al vertelt?

Ik denk dat ze misschien gewoon een beetje pissig is omdat ze nu misschien anders moet reizen wat ze erg vervelend vind. Praat gewoon met en vertel gewoon de reden en zeg gewoon van sorry.

Mocht ze je alsnog negeren dan laat je het gewoon zitten. Meer kun je er toch ook niet aan veranderen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door je toevoeging in de reacties mijn antwoord.

Je hebt gewoon types die denken dat de hele wereld om hen draait. Dus dat je haar thuisbracht al moest je ervoor omrijden was in feite "normaal". Mogelijk was het nog positief voor jou want nu hoefde je ten minste niet dat hele saaie stuk alleen, en ach dat stukje extra telt toch niet?????

Dat je dat niet meer wilt valt bij de collega mogelijk helemaal fout. Ik weet natuurlijk niet hoe je het hebt uitgelegd maar dit klinkt als een geval: zwaar beledigd.
(of je hebt het wat bot gebracht en dan begrijpt zij net wat er aan de hand is)

De vraag is: zit je ermee??? als dit het werk verstoord of de sfeer verpest moet je er mogelijk toch met haar over praten, is dat niet zo zou ik zeggen, gewoon zo laten.
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
echt rot deze situatie want jij krijgt zo nog het gevoel dat JIJ iets fout doet.
Mijn moeder heeft zoiets ook wel eens gehad, iemand die ze wel eens meenam (omdat die ander geen auto had) die ging geleidelijk aan steeds meer eisen stellen. Ik had nog willen zeggen, je had tegen haar kunnen zeggen, tot mijn huis kun je meerijden maar als ik eerlijk ben, als ik zo werd behandeld zou ik dat niet doen
Lekker negeren haar gedrag. Je bent toch zeker geen persoonlijke chauffeuse?! Kom nou. Tis alleen maar hartstikke lief dat je haar een lift geeft. Ze mag er zeker niet vanuit gaan dat dat dan voor altijd zo is! Wat een kinderachtig gedrag van haar zeg. Je bent goed voor haar geweest en nu krijg je stank voor dank. Lekker is dat! Zulke mensen moet je niet mee willen omgaan. Laat haar in haar sop gaarkoken en voel hoe je karma is gegroeid door haar geholpen te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je iemand 'in zijn sop laat gaarkoken' is je karma niet gegroeid, bien au contraire.