Wanneer is werk je passie en wanneer is het een obsessie?

Veel mensen houden van hun werk( baan of eigen bedrijf) maar wanneer is werk een passie en wanneer een obsessie?

een jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Je werk is je passie als je van je werk houdt en het vol overgave doet tijdens de normale werkuren, en je het daarna los kunt laten. Het is een obsessie als je je werk mee naar huis neemt en het niet los kunt laten.
een jaar geleden