Ben ik leerplichtig tot de opleiding begint?

Ik ben 17. Ik ben nu nog bezig met een opleiding maar ik sta al ingeschreven voor een andere opleiding die in maart begint kan ik me zomaar uit schrijven voor mijn huidige opleiding of moet ik door tot maart

een jaar geleden
LeonardN
een jaar geleden
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/leerplicht/leerplicht-en-kwalificatieplicht#:~:text=Leerlingen%20van%205%20tot%2016,(niveau%202%20of%20hoger).

Antwoorden (1)

Ja. ( behalve als een afgeronde startkwalificatie hebt, zoals een havo diploma)
een jaar geleden