Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik werk nu 1 jaar en 2 maanden bij dirk van den broek. Nu heb ik maar 1x getekend en dat was mijn 1ste contract. is dit niet raar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, dat is niet raar, je contract is hiermee verlengt, dat hoeft niet schriftelijk of mondeling te worden bevestigd, over een jaar mag dat nog eens en daarna ben je in vaste dienst als je contract tegen die tijd niet opgezegd is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan had jij voordat jouw contract afliep, moeten zeggen dat je de samenwerking niet voort wilde zetten, dus zelf moeten aangeven dat je je contract niet verlengd wilde hebben. Het kan zijn dat die ander een ander contract heeft gehad als hij/zij had en daarom is er een nieuw contract opgesteld. Wil je stoppen met deze baan, dan kan je altijd je ontslag nemen, daar zit dan wel een opzegtermijn aan vast, hoelang de opzegtermijn is, staat in je contract. Als je een maand van te voren op moet zeggen, dan zeg je het aan het eind van de maand op. Wil je bijvoorbeeld per 2 februari stoppen met dit werk, dan moet je voor 1 januari je baan per 2 februari hebben opgezegd, uiterlijk 31 december dus.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding