Kan ik nog bij defensie?

Toen ik 15 was had ik winkeldiefstal gepleegd met 2 andere vriendinnen bij de hema, heel erg dom maar we hadden het toch gedaan. ik heb geen strafblad gekregen en ben naar Halt gestuurd. alles is verder goed gegaan alleen ik ben heel erg geïnteresseerd in de Opleiding defensie (militaire) kan ik dat nog gaan doen?

1.5K

Antwoorden (2)

Ja, je kunt je aanmalden en de procedure volgen.
Aanmalden moet aanmelden zijn.
Toegevoegd op 20 september 2022 14:54: tekst
een jaar geleden
Halt is ook om te voorkomen dat je een strafblad krijgt. Gewoon aanmelden. En als je moet invullen of je ooit met justitie in aanraking bent geweest. Eerlijk zijn! Gewoon "ja" invullen. Ze kunnen dat toch zien. Vul jij "nee" in wordt je sowieso niet aangenomen. Als je "ja" invult krijg je er mogelijk een vraag over en dat is het.
een jaar geleden