Welk uitzendbureau is goed voor iemand die alleen Engels spreekt en geen vak heeft geleerd?

Mijn vriendin uit Hongarije wil naar Nederland verhuizen en zal dus (uiteindelijk) werk moeten vinden. Voorlopig komt ze bij wonen. Ze gaat wel een cursus Nederlands doen maar we hadden wel het idee om haar bij een uitzendbureau in te schrijven. Ze heeft geen specifiek vak geleerd en alleen een soort gelijk VMBO diploma. Welke uitzendbureaus zijn in deze situatie het beste?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Amadea
3 jaar geleden
Hongaren hebben op school toch ook Duits en Russisch geleerd? Of is het lang geleden dat dit gebeurde?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Klopt, ze heeft Duits gehad op school. Ze verstaat dus aardig wat Nederlands. Ze kan het alleen niet goed spreken. Dat was ik er vergeten bij te zetten
Antoni
3 jaar geleden
Het lijkt mij niet onlogisch dat je het beste terecht kunt bij een groot uitzendbureau. Mogelijk zijn daar mensen of afdelingen gespecialiseerd in het bemiddelen van niet-Nederlanders. Een voorbeeld van een groot uitzendbureau is Randstad Uitzendbureau.
jodyenboyke
3 jaar geleden
Actiefwerkt uitzendbureau

Antwoorden (1)

Uitzendbureau Undutchables is gespecialiseerd in banen voor expats die geen Nederlands spreken.