Ploegendienst. In welke ploeg val ik?

Ik werk als parttimer standaard elke zaterdagochtend. Maar incidenteel kan dit soms ook vrijdagnacht of zaterdagavond zijn.

Nu ben ik van de 3 ploegendienst naar de 2 ploegendienst gezet.
Met als reden dat ik niet altijd in drie ploegen werk.

Nu ben ik van mening dat ik onderdeel ben van 3 diensten op 1 dag.

Wie heeft er nu gelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die 3 ploegen vallen op 1 dag, maar zoals je schrijft ga je naar 2 ploegen. Belangrijk is welke tijden je nu gaat werken?
Je werkt die ploegen per week, op zich valt dit nog mee.

Antwoorden (1)

Het gaat er niet om waar jij onderdeel van bent. Het gaat erom wat jij werkt.
Een dagdienst medewerker die vast op de dag werkt zit ook in het 3 ploegen systeem, Die krijgt ook geen toeslag.

De mens is leading niet het systeem