Wat is de minimumloon van een 23 jarige systeembeheerder?

Ik ben 23 jaar en ga als systeembeheerder bij een bedrijf werken. 2200 euro bruto, lease auto, telefoon en een laptop worden me aangeboden zal ik hiermee akkoord gaan of moet ik meer verdienen/eisen?

Zo nee, wat zijn dan de minimum eisen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

telefoon, auto en laptop zijn "kado's" die bedrijven gebruiken om mensen te lokken. Die tellen niet in jou pensioen, vakantie geld en andere secundaire arbeidsvoorwaarden.
Als je een keuze heb, kiez maar voor meer salaris dan voor de extra's.
i.e.g, 2200 Euro/maand is wel een mooie salaris voor een junior.

Success me jou nieuwe baan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

ik zou hier zeker mee akkoord gaan ik heb ooit stage gelopen bij de automatisering in het zieken huis daar waren ook systeem beheerders en die verdienden ongveer 2500 bruto geen lease auto wel een telefoon (geen iphone of galaxy gewoon een simpel toestel van 70 euro) maar ze kregen wel een goede laptop maar het is aan jouw wat je wilt

als je mijn mening wilt ik zeg doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet ergens beginnen.. Lijkt mij uitstekende voorwaarden. Als je bewijst dat je meer waard bent kan je na een jaar in onderhandeling... Doen dus...