Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoor ik in schaal A of schaal B als ik ook handelingen bij postservicepunt verricht?

Ik werk nu al ruim 1,5 jaar bij de plaatselijke supermarkt (de coop). Ik ben 16 jaar, en zit achter de kassa. Hiernaast doe ik echter ook handelingen met betrekking tot het postservice punt (post Inscannen, uit scannen, retour sturen, post zakken gereed maken ect.) ik sta ingedeeld in schaal A en krijg dus ook naar schaal A betaald. Maar hoor ik dan eigenlijk niet in schaal B thuis? Aangezien ik ook handelingen bij het postservicepunt verricht? Dit zou namelijk bijna een euro schelen in mijn loon en dat tikt toch best wel aan... Voordat ik het aankaart wil ik er wel zeker van zijn of ik er recht op heb, vandaar deze vraag.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als de bijkomende werkzaamheden incidenteel zijn, zal je niet in aanmerking komen om hoger ingeschaald te worden. Als de werkzaamheden dagelijks en ingepland zijn wel.
(Lees meer...)
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding