Moet je worden uitbetaald voor de uren dat je inwerkt?

Ik moet 2 weken lang, ongeveer 6 uur per week inwerken bij de Albert Heijn op de broodafdeling. Het is een franchise Albert Heijn. Ik krijg hier niet voor betaald. Zou dit wel moeten?
wil er ook niet een heel groot probleem van maken omdat ik er natuurlijk pas net werk, maar omdat het wel echt al werken is vond ik het een beetje raar. Ik ben 16 jaar oud

Toegevoegd na 16 minuten:
excuses voor de rare grammatica in de vraag!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.6K
Ivana
6 jaar geleden
Ja, natuurlijk.

Antwoorden (1)

Ja. Vanaf het moment dat je als werknemer ergens in dienst komt, moet je salaris ontvangen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als een werkgever zich zo gedraagt als die van jou kun je m.i. het beste al uitkijken naar een andere baas. Want als een baas zoiets doet, zijn meer "rare fratsen" op het gebied van werk te verwachten.
Computoon