Hoe vind ik vakantiewerk?

Sector Financiën, 6 weken, en regio Twente. Kon al bij 3 accountancykantoren niet terecht(onderbezetting), denk nu over een uitzendbureau.
HEAO 2e jaars acc. student, doe dit voor de ervaring, niet voor het geld. Minimumloon doe ik het al voor, zo benauwd is het al ;)

Tips en trucs zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Bel eens naar een headhunter en vraag wat zij ervan denken. Ook van jouw salariseisen.
Die zoek je via allerlei vacature-banken.
Een link van een van de grootste is toegevoegd.

Toegevoegd op 23-06-2009 23:14:22
Er zijn ook speciaal op studenten gerichte bureaus.
De vacature-banken is een van de mogelijkheden om te zoeken en contacten te leggen naar de mogelijkheden.

Toegevoegd op 24-06-2009 00:38:39
Bij een andere vraag over uitzendbureaus stond een stukje over Susa.nl. Zie die vraag.

Toegevoegd op 24-06-2009 21:15:07
Zie reactie bij mijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Oogstwerk doen... Gewoon naar appelboeren bellen enzo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oogstwerk bij een accountancykantoor in de sector financiën?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dit is heel erg in de sector financiën... ? Right..
Uitzendburo's proberen. Gewoon het rijtje afgaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wel hartstikke ouderwets maar ook hier is een startpagina voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het eens bij de Decaan van je opleiding. Misschien dat hij je kan plaatsen bij één van de bedrijven waar stage gelopen wordt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Decaan van mijn opleiding.. ? Is er niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja, hoe heet die persoon die je helpt bij de stages dan bij jullie? Die bedoel ik.
www.SPARQ.nl