Kan ik bij NASA gaan werken met een maatschappijprofiel?

is er een interessante baan in de NASA waar je voor kunt studeren met een maatschappijprofiel

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op zich is NASA een bedrijf als alle andere. Ook zij hebben koffiejuffrouwen, secretaresses, boekhouders, managers etc. die zelf niet direct met ruimtevaartactiviteiten te maken hebben. Er zullen dus ongetwijfeld functies zijn die aansluiten bij een maatschappijprofiel. Of jij daar kans op maakt als je zou solliciteren, is vers twee. Het kost ook een werkgever in Amerika aardig wat paperwork om iemand uit het buitenland aan te nemen, en voor functies die ook door Amerikanen in te vullen zijn, zullen ze dat dus niet zo snel doen. Het immigratiebeleid van USA (want daar krijg je mee te maken) is vooral gericht op mensen met een gespecialiseerde opleiding op gebied van ICT, onderwijs, geneeskunde, engineering en onderzoek. Met een opleiding richting onderwijs zou je dus misschien iets kunnen betekenen, de rest zit toch vooral in de technische hoek en daarvoor is meestal een NT- of NG-profiel vereist.

Toegevoegd na 52 seconden:
Sorry, plakte de tekst in de bronvermelding