Heb 1 jaarcontract en de einddatum is 2 oktober 2014 maar niets gehoord nog, wat gebeurd er als er niets gezegd word ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Over wat voor een contract gaat het? Arbeidsovereenkomst? Energie? Telefoon?

Antwoorden (2)

De arbeidsovereenkomst eindigt van rechtswege (automatisch). Hoor je niets en ga je de volgende dag gewoon naar je werk dan heb je opnieuw een jaarcontract, behalve als de werkgever v o o r je met werken begint zegt dat je niet meer hoeft te komen en naar huis kunt gaan.
Computoon
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit gaat gelukkig veranderen of het is al veranderd.
http://www.arbeidsrechter.nl/na-1-juli-2014-afloop-aflopen-contract-bepaalde-tijd
Dan ben je 3 oktober in vaste dienst ! Of er moet in je eerste overeenkomst staan dat er automatisch een verlenging komt . Maar dat is een dubieuze zin . Formeel bij geen geldige AO direct in vaste dienst . Gefeliciteerd alvast met je vaste aan stelling .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Computoon
9 jaar geleden
Nee, dat klopt niet. Zie BW 7:668