Wat zijn de mogelijkheden om tijdens het studeren aan de universiteit door de weeks en/of op de zaterdag op HBO niveau te werken.

Ik ontvang in juli het diploma voor de opleiding HBO bedrijfseconomie en wil daarna nog 2 jaar verder studeren aan de universiteit van Tilburg. Ik wil daarnaast doordeweeks/in het weekend bij gaan verdienen. Omdat ik mijn HBO bedrijfseconomie diploma heb, vraag ik me af of ik hier niet iets mee kan bij verdienen. Ik wil dus liever iets met mijn kennis doen dan achter de bar staan.

Weet iemand iets voor mij of kan iemand aangeven hoe ik kan beginnen met zoeken voor dit soort werk.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zet je cv en je situatie op monsterboard.

Er zijn genoeg bedrijven die ook in het weekend goed personeel kunnen gebruiken.