Hoe vind ik iemand die websites wil bouwen voor mijn (goede) .com domeinnamen?

Ik heb een behoorlijk aantal .com (maar ook .nl) domeinnamen. Zelf kan ik geen websites bouwen. Ik zoek naar iemand die voor deze domeinen simpele sites met affiliate deals wil opzetten, in ruil voor 50% van de inkomsten. Alles legaal en met langlopend contract; hosting kosten betaal ik. Waar vind ik zo'n persoon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk niet dat je dat gaat lukken, want iedereen die zelf websites kan bouwen, kan ook zelf affiliate deals vinden. Dus waarom zou hij dan al het werk doen, terwijl jij de helft van de baten krijgt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heb je gelijk, maar het gaat niet zozeer om het vinden van affiliate deals. Dat kan inderdaad vrijwel iedereen en dat kost ook alleen maar wat tijd. De meerwaarde van wat ik kan bieden, is dat het om een groot aantal domeinnamen gaat (dat heeft misschien niet iedereen), dat ik de hosting betaal (wat ook flink kan schelen), maar vooral dat het om relatief goede namen gaat, die alleen al vanwege het karakter van de naam redelijk zullen scoren in Google. Voor iemand die snel websites in elkaar kan zetten, kan dit dus best een goeie deal zijn, denk ik: geen enkel financieel risico en wel een kans op inkomsten. Ik heb zelf geen tijd om te leren hoe je dit doet en ik vind het ook geen leuk werk, dus ik zoek iemand die het kan, die het leuk vindt en die de mogelijkheden ervan ziet. De inkomsten zouden niet eens bij mij hoeven binnen te komen, als dit de "partner" meer vertrouwen zou schenken. Nu doen de namen niets en dat is ook zonde. In elk geval vriendelijk bedankt voor je reactie.

Antwoorden (1)

Op Sitedeals kun je contact zoeken.