In samenwerken, flexibel zijn, organiseren, delegeren, en stressbestendig zijn. Verder moet je (uiteraard) een goed ontwikkeld reuk- en smaakvermogen hebben en creatief zijn.
Amadea
7 jaar geleden
Je moet netjes en hygiënisch werken. Ook moet je tegen stress kunnen. En het is natuurlijk belangrijk dat je het leuk vindt om te koken!
7 jaar geleden
Natuurlijk moet je ...
-'schoon' hygiënisch kunnen maar ook WILLEN werken,
-delegeren,
-flexibel zijn en
-niet een nerveus type/onder druk kunnen presteren
-ontwikkeld reuk- en smaakvermogen hebben
-niet bang zijn om je handen vuil te maken en
-vlees en vis KUNNEN en DURVEN aan te raken.

Allemaal ja en uiteraard belangrijk dat je het leuk vindt, logisch, maar bovendien...
-geen ochtend mens zijn! lange avonden werken,
-laat naar bed! en dan nog iets: als je chef-kok wilt worden: is het heel belangrijk dat je niet alleen kunt
-samenwerken en delegeren, maar continu
-VERBAAL contact houdt met de anderen in de keuken, want zonder communicatie komt er niets van terecht.

Succes Amber!