Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet k kunnen om toegelaten te worden bij de studie veiligheid en vakmanschap bij de landmacht?

ik ben een meisje van 14 en wil graag bij de landmacht... maar wat moet je nou kunnen om tot de eerste studie toegelaten te worden? en als ik daarin geslaagd ben moet ik door de keuringen komen... wat moet ik daarvoor kunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
727

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik weet het niet maar als ik jou was zou ik op internet kijken of er een site is van de landmacht. En die si er natuurlijk wel, en dan een mailtje sturen meet deze vraag. Dan krijg je vast alles wat je wilt weten.
succes
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
toen ik het oriëntatiejaar wou gaan doen moest ik naar Amsterdam voor een keuring. daar werd er een psychologische test gedaan. naderhand hoor je of je geslaagd ben en terug moet komen voor fysieke keuring.
hier in word je lichaam onderzocht (of je botten nog wel recht staan en goed werken etc). daarna kreeg ik een conditie test. fietsen zolang je kan en om de minuut werd het zwaarder. je moest toen minimaal 12 minuten fietsen.

na je opleiding ga je als je nog wilt verder met de AMO.

wil je meer weten over militair zijn enz PB me
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding