Wat zou een ideaal bijbaantje zijn voor 1 avond in de week?

Ik zoek een bijbaantje voor 1 avond in de week, gewoon om net even een extra'tje te verdienen. Wat is er mogelijk voor 1 avond?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Tupperware of Mylene consulente?
Of van sieraden?
Of van lingerie?

Bij een sportkantine aan de bar?
Krantjes gooien?
Freelance schrijven voor een lokaal blaadje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Supermarkt

Toegevoegd na 58 seconden:
Maar dat is niet tot heel laat, als je wat later wil, kan je horeca proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op koopavond ergens in een zaak, achter de kassa?

Toegevoegd na 1 minuut:
Of een avond in een callcenter?
Of een avond schoonmaken in een ziekenhuis?
Of een avond in de week gastvrouw bij een of andere instelling?
Of een avond achter de bar in de kroeg?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb veel 's nachts in een distributie centrum gewerkt. 15 euro per uur. Wel van 10PM tot 5AM werken om auto-reparatie onderdelen bij elkaart te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oppassen op kinderen iets voor je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oppassen?
schoonmaken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Serveerster / ober in een restaurant
Telemarketing (call center)
Kioskmedewerker of winkelbediende bij Albert Heijn To Go op een NS-station
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt eraan hoe oud je bent.
van koffieschenken in een verzorgingstehuis tot vakken vullen bij de AH
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem eens kijkje op deze site, kan je misschien nog wat opbrengen, op twee manieren:
1. als je zelf nog oude munten of biljetten thuis hebt liggen
2. als je vrienden/familie hebt die je kan helpen met het inwisselen van hun biljetten of munten.
Succes!