Ik zie op makkelijkthuiswerken.com dat je makkelijk veel geld kunt verdienen, heeft iemand ervaring ermee? is dit te vertrouwen? voor en nadelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het betekent: "stuur eerst geld, dan sturen wij u een kennismakingspakket" Niet doen.
Inschrijfgeld, niet doen
Hoge verdiensten, niet geloven. Als je echt zomaar 1000 euro makkelijk in een maand bij kunt verdienen, met een paar uur werk, dan had de gene die het werk belooft het zelf wel gedaan, of het aan een goede vriend/familie gegund
Onthoudt: Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn.
Dus als antwoord:Niet vertrouwen:
Voordelen: geen
nadelen: vaak moet je dingen gaan doorverkopen, dus je houdt geen familie of vriendenkring over

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik zie nu dat het gaat om een verzameling van spaarsites.
dat is meer dan 5 minuten per dag,
mail openen
enquete invullen
spelletje spelen, en je bent al weer een uur verder.
Prima om dat voor de lol erbij te doen, maar verwacht geen 500 euro in de maand, 5 euro ie realistischer, en dan moet je weer een minimaal aantal punten hebben voor je je geld krijgt enzo
anneliez
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Allemaal mooi praatjes.Niet in trappen.Als dat echt zo was dan deed iedereen dat wel.
Wie wil nu niet thuis blijven en meer verdienen dan naar je werk gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, maar weet je wat ze er dan mee bedoelen? ER staat dat je met 5 minuten per dag je e-mail in de gaten houden 500€ per maand verdiend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet waarschijnlijk via jou mailadres spam mails gaan verzenden voor reclamdoeleinden endergelijke
anneliez
13 jaar geleden
zulk makkelijk werk, geef je toch niet aan een ander, dat doe je zelf, 4 keer 5 minuten op een dag is een aardig maandsalaris.
Kimath
13 jaar geleden
als het echt werkte, was het wel volop in het nieuws geweest en zat iedereen thuis te klikken achter de pc de hele dag.
als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het vaak ook zo.
Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat ook!

niet doen dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze website biedt je alleen maar een lijst met links naar spaarprogramma's. Door op een link te klikken en lid te worden, verdient makkelijkthuiswerken.com wat geld.
Bij die spaarprogramma's kun je geld verdienen, maar hard zal dat niet gaan.
500 euro verdienen door 5 minuten per dag je mail te bekijken is echt onzin. Daar maken ze je alleen maar lekker mee.
Als je al meedoet met een van die programma's kijk dan heel goed wat de verdiensten zijn en wat je er voor moet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
inderdaad.
De enige die hier makkelijk geld mee verdiend is de maker van de site makkelijkthuiswerken.com
overal staat de referentie link bij (daisycon)
Met die spaarsites verdien je een halve tot een hele cent per mail en een paar cent voor een enquete invullen En je moet voor minimaal een tientje of 12,50 bij elkaar lezen voor je uit kunt laten betalen. Je leest je dus een ongeluk. Het is hooguit een zakcentje om je hobby te bekostigen. Maar 500 in de maand? Het is eerder een tientje in de 2-3 maanden.

Toegevoegd na 42 minuten:
Je krijgt per bedrijf maar een paar mailtjes per dag toegestuurd meer kunnen ze niet sturen. Dus waar ze die 500 euro per maand vandaan halen? Dat hele bericht stinkt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft U goed gezien.
+1
makkelijk en veel geld verdienen gaat niet. Pure oplichterij. Niet in trappen.

Heel hard werken en dan veel geld verdienen is mogelijk, echter niet voor iedereen weggelegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Makkelijk thuis veel geld verdienen kan niet. Punt.
Niet vertrouwen, alleen maar nadelen. Vermoedelijk moet je er nog geld in stoppen om te horen dat het allemaal zo niet werkt, en rinkelt bij HEN in elk geval weer de kassa.

Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het in de regel NIET waar.

Toegevoegd na 17 seconden:
Zie ook http://www.goeievraag.nl/vraag/manieren-geld-verdienen-vertrouwen.5997

Toegevoegd na 1 minuut:
Het feit dat je trouwens moet BETALEN (25 euro maar liefst) om meer info te krijgen zou al een dikke vette rooie vlag moeten zijn. Nooit, maar dan ook NOOIT intrappen.